poniedziałek, 8 października 2012

Może Wymiana??? :)

Witam :) dziś zupełnie z innej beczki :) Mam do Was sprawę drogie blogerki :)) Jak już kiedyś wspominałam próbowałam  wielu technik zanim znalazłam tę "jedyną" :D nie zabrakło modeliny i w związku z tym mam DUŻY zestaw mas plastycznych (fimo, speed) oraz akcesoriów np. makaroniarka :) tak sobie pomyślałam, że może jest wśród Was osoba która chętnie spróbowałaby swoich sił w modelinie, a ma zbyteczne kamyki, koraliki, sznurki itp.. Chętnie się wymienię :) Powiem szczerze, że najchętniej spakowałabym ten majdan i wysłała w jednej paczce ponieważ trochę to waży, ale jeśli będzie taka potrzeba jestem w stanie to podzielić powiedzmy na 2 :) Jeśli znajdzie się ktoś zainteresowany proszę śmiało pisać wyślę szczegółową listę i zdjęcia :)W ramach wspomnień zamieszczam też linka do pierwszego bloga.. Macie ochotę się pośmiać to zapraszam :D
To było moje 1 spotkanie z rękodziełem :) http://kolczyk-i-wisiorek.blog.onet.pl/
Pozdrawiam serdecznie i czekam na wieści!

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Witam
Pisałam na priv, ale nie dostałam odpowiedzi .Jestem zainteresowana makaroniarka, jeżeli to jeszcze aktualne proszę o wiadomość.AnnaR

taia pisze...

Ja bym była zainteresowana! Lepie zawzięcie z modeliny już od ponad dwóch lat i z chęcią wymieniłabym się na przydasie i masy!
Pozdrawiam cieplutko!

Unknown pisze...

Wysłałam maila w sprawie wymianki :)
Pozdrawiam cieplutko!

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Noellena pisze...

ja bym coś wymieniła :)