poniedziałek, 22 października 2012

CANDY nr 2 :)

Witajcie moje drogie :) Dziś mała niespodzianka, zapraszam na Candy! Do wygrania łososiowe kolczyki. Nagroda nie jest wykończona ponieważ na ten temat muszę porozmawiać ze zwyciężczynią :)


Zasady są wszystkim dobrze znane :) Komentarz zgłoszeniowy pod tym postem, oraz banerek na blogu to właściwie jedyne warunki :) Na zgłoszenia czekam do 5 grudnia, a w Mikołajki 6 grudnia wylosuję zwycięzce!
Mam tylko gorącą prośbę, aby każda z Was przypisała sobie kolejny numerek!
Z góry dziękuję i ZAPRASZAM ! :)

p.s. Pochwalę się jeszcze, że zajęłam 3 miejsce w wyzwaniu KK :) 

111 komentarzy:

moniśka pisze...

1. Jestem pierwsza i już nie mogę doczekać się losowania, bo kolczyki cudne:) Gratuluję nagrody w wyzwaniu:) Pozdrawiam

zamornik pisze...

2. to ja mam kolejny i oczywiście zapisuję się z wielką ochotą- gratuluję zwycięstwa !

Magda pisze...

3. To i ja się zgłaszam :)
Gratuluję również 3. miejsca :)

Unknown pisze...

3.GRATULACJE ZAJĘCIA 3 MIEJSCA W WYZWANIU NALEŻAŁO CI SIĘ BO ROBISZ WSPANIAŁE RZECZY I Z PRAWDZIWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ STANĘ W KOLEJCE PO TE ŚLICZNOŚCI.BANEREK USTAWIONY ,OBSERWUJĘ OD DAWNA. POZDRAWIAM CIEBIE I TEGO WSPANIAŁEGO ANIOŁKA SERDECZNIE.

foggia pisze...

Ja bez numerka bo nie będę innym szczęścia zabierać ale banerek rozgłaszam;-))
p.s. Cudne ci wyszły mamo chrzestna!!!

Ruda pisze...

4. Piękne kolczyki, ustawiam się w kolejce! A miejsce w wyzwaniu zasłużone - gratulacje!

ystin pisze...

od razu Ci powiem,że z numerkami nie wyjdzie... wstarczy, ze ktos pisze w tym samym czasie dłuzszą wiadomość a ktos krotszą... i numerki szlag trafia ( co zreszta juz wystąpiło..:-Z.)
J atez be znumerka, ale banerek zamieszczę... ( ja swoich kolczykow nie nosze- szkoda ich dla mnie... )
całuski

Corale - @rt pisze...

5. Coś się Wam chyba numerki pomieszały :)W każdym razie żeby nie mieszać, zapisuję się zgodnie z poprzedniczką :) Candy u Ciebie jest wiele warte :)

Marika Zakrzewska pisze...

z numerkami czy bez przelosuję Was wszystkie :):):)

Doriss pisze...

6. Jako szósteczka z chęcią na takie piękności się zapiszę.
Pozdrawiam i gratuluję

Viola pisze...

7. Ja też się zapisuję. są piekne chociaż nie w moim ulubionym kolorze.Ale i tak przesliczne!

LolaArtStudio pisze...

8. No tak numerek chyba już pomylony, ale co tam mogę być ósemką:)
Gratuluje 3 miejsca - ja to się dopiero na pierwsze wyzwanie odważyłam:)

Tekla pisze...

9. Zapisuję się i ja. Kolczyki piękne :) Gratuluję 3 miejsca w wyzwaniu :)

Szkatułka Ami pisze...

10. Bardzo ładny kolorek kolczyków. Nie mogę przejść obok nich obojętnie, trochę postoję i się napatrzę ;) Gratulacje wyróżnienia :)

VintageStories pisze...

11. Piękne i moje kolorki. Pozdrawiam

dudqa pisze...

12. niech bedzie szczęśliwa :)

Dotk@ pisze...

13. Kolczyki absolutnie przepiękne, mam nadzieję że 13 okaże się szczęśliwa.
Piękne rzeczy tworzysz kobietko
Pozdrawiam serdecznie :)

agagbu pisze...

14. Zgłaszam się i gratuluję zasłużonej nagrody w wyzwaniu KK. Wspaniałe są Twoje prace!

Renik pisze...

Piękne kolczyki! Dołączam do grona chętnych na takie cacuszka.:) Numerka nie dopisuję, bo widzę, że już i tak pogubiły się numerki. :) I serdecznie gratuluję wygranej!

filcoholiczka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
filcoholiczka pisze...

16.Cudne te kolczyki! A ja właśnie cały czas poluję na takie sutaszowe cudeńka;) Banerek tutaj:
http://www.filcoholiczka.blog.interia.pl/

Niebieska Kokardka pisze...

17. I ja się ustawiam w kolejce po kolczyki, piękne:)

dysia7 pisze...

witam
jestem tu krotko, ale zostane na dlugo, kolczyki sa cudne i w dodatku w moim ulubionym kolorze, a sutaszowych nie mam zadnych i marze o takich, jak mi sie poszczesci to bede przeszczesliwa, tak wiec pozostaje z nadzieją i cieplutko pozdarwiam Edyta
dysia7@tlen.pl

dysia7 pisze...

no i zapomnialam o numerku chyba bede 18 ale teraz to nie wiem :)

April pisze...

Miałam ambitny plan zastosować się do wytycznych i zanumerkować się, ale nie ma takiej możliwości;) Na moje oko wszystko już się pokręciło dokładnie;)
Dobrze, że podejrzałam banerek u Corale-art;), bo przez dwutygodniowy brak internetu przeszłaby mi koło nosa taka okazja! To lecę z banerkim na swojego bloga.
Fajnie byłoby mieć jakiś fancik Twojej roboty;)

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Myślałam, że 20. ale chyba 24. O ile się nie mylę :) Bo zamieszanie się zrobiło :)Kolczyki fantastyczne :)
Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Z wielką chęcią zapiszę się do zabawy :) Te kolczyki są po prostu przepiękne i szkoda byłoby ominąć taką okazję :)
Numerek to zdaje się 21.
Pozdrawiam cieplutko!

Kachna pisze...

Piękne!
Chciałbym takie mieć!!!!
Ustawiam się w kolejce.
Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Noellena pisze...

zgłaszam się z numerkiem 22(?) i gratuluję wygranej :)

Marika Zakrzewska pisze...

Moje drogie dajcie spokój z numerkami, szkoda zachodu :D

pomieszane-poplątane pisze...

Fantastyczne:) Obowiązkowo zapisuję się:)

Anonimowy pisze...

bajkowe kolczyki, chętnie się zapiszę...pozdrawiam serdecznie

Bella-art pisze...

Z przyjemnością zapisuję się po te śliczności. Pozdrawiam

lemontree pisze...

Grzecznie staję w kolejce i czekam na wyniki z niecierpliwością :P
Pozdrawiam!

Dobre Dla Urody pisze...

Ja już nie wiem co z numerkami ;(
Zgłaszam się oczywiście - boskie wykonanie :)
Obserwuję jako: Tanika i Wojtas
Banerek: http://dobredlaurody.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie :)

shinju pisze...

Kolczyki bardzo mi się podobają, więc oczywiście się zgłaszam :) Bannerek już jest :)

moniik pisze...

i ja ustawiam się grzecznie w kolejce i z niecierpliwością czekam na "mikołaja" :)

Trojanda pisze...

Ja również z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Kolczyki są cudne :) Pozdrawiam :)

Angi pisze...

Marze o kolczykach z sutaszu ;) Może się uda.
Coś małe zamieszanie z numerkami się zrobiło, ale chyba mój to 38.
Pozdrawiam!

Zuza pisze...

No i nie wiem, który mam numerek..
Ale zgłaszam się!;)
Dodalam baner i obserwuję;)

Pysiakowe Hobby pisze...

i ja sie zapisuje po slodkosci:) cudowne rzeczy tworzysz;) pozdrawiam

[Kasia] pisze...

Dla mnie to magia to, co robisz :) Staje więc w kolejce i czekam - może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

Kasia pisze...

ustawiam się w kolejce po te cudowności :)

sylwiitwory pisze...

Próbowałam policzyć numerki, ale nie dało się, zapisuję się zatem bez numerka, Pozdrawiam :)

madonna pisze...

Dzieła sztuki tworzysz - gartuluje wygranej - ustawiam się w kolejce:) pozdrawiam

Unknown pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Trafiłam do Ciebie jak po nitce do kłębka i bardzo się z tego powodu cieszę bo o takich kolczykach marzę od dawna :) zostanę u Ciebie na dłużej bo piękne rzeczy tworzysz.

Agata Różańska pisze...

Śliczne kolczyki. Zgłaszam chęć ich przygarnięcia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga:)

wanda_95 pisze...

Zgłaszam się!
Tutaj jest notka o rozdaniu: http://wanda.pinger.pl/m/15301288/candy
Pozdrawiam ;-)

Decu Style pisze...

Ha jestem 50 :)
Oby szczęśliwe miejsce :)
Śliczne rzeczy tworzysz.. jestem pod ogromnym wrażeniem i z wielką chęcią nosiłabym te kolczyki :)

Przy okazji zapraszam po Candy do siebie: decustyle.blogspot.com :)
Pozdrawiam :)

PanoramaQueen. pisze...

Wpadłam przypadkiem na Twego bloga, a kolczyki od razu podbiły moje serce. Są śliczne! ♥ Poinformowałam na mym blogu o Twoim candy: http://unicornsintheair.blogspot.com/2012/11/candy-u-kolczyk-wisiorek.html i pozwól, że i ja wezmę w nim udział. :)

Kinga pisze...

Wychodzi na to że jestem 52 ;)to i ja się dopisuje do kolejki :D bardzo lubię kolor łososiowy więc kolczyki będą dla mnie idealne :D
Pozdrawiam... Kinga
http://klamaja.blogspot.com/

tildowa.mama pisze...

Przecudniuuuuuutkie :)
Ustawiam się w kolejce :)

Aneta pisze...

piękne kolczyki zapisuję się...nie wiem który numerek;-(...pozdrawiam

mebelina pisze...

piękne kolczyki w ślicznym kolorku! zapisuje się:)

Cypripedium pisze...

Takie piękności miałabym ominąć? O nie nie:) Natychmiast staję w kolejce i czekam z niecierpliwością na mikołajki:D cypripedium-art.blogspot.com

hsd pisze...

55. Zapisuję się również. Mam nadzieję,
że dobrze się doliczyłam. Kolczyki
są prześliczne.
Pozdrawiam :)

Blue-Anna pisze...

56. Cudowne kolczyki, nie ominę:)
Pozdrawiam i zapraszam:
http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

raeszka pisze...

57.
Kolczyki są cudne, chętnie je przygarnę :).

Zapisuję się.

Kreatywna Gonia pisze...

Kolczyki są prześliczne więc z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam:)

ewelinkowska pisze...

59.
Uważam, że te kolczyki to twórcze cudaki! Przyłączam się z dziką rozkoszą i z niecierpliwością czekam na wyniki! Pozdrawiam, E.

Paulina pisze...

Chyba 60.? Ciekawa biżuteria, więc z chęcią spróbuję szczęścia. Banner na moim blogu http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
paulina.domoradzka@gmail.com

Magiczne Szydełko pisze...

Po takie cuda, grzech sie nie zapisać :)

bublownia pisze...

Piękne prezenty przygotowałaś, zakochane jesteśmy w sutaszu:) chętnie weźmiemy udział w zabawie. Info o Twoim candy na naszym blogu, w tym miejscu- http://bublownia.blogspot.com/p/candy.html
Pozdrawiamy ciepło.

Ania pisze...

Takie piekne kolczyki, ze chetnie ustawie sie w kolejce po wygrana :)

TEST pisze...

66 (chyba, przynajmniej jest to 66 komentarz) Zgłaszam się po te piękności i czekam niecierpliwie na prezent od Mikołaja, zobaczymy czy byłam grzeczną dziewczynką;) Pozdrawiam

Mój tajemniczy świat pisze...

Zgłaszam się :0
Mail dogier5000@gmail.com
http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/2012/11/rozdania-listopadowe.html

Unknown pisze...

Numerki się pogubiły ale staję w kolejeczce. pikotki.blogspot.com

Justyna pisze...

69? Zgłaszam się :-)

Zapałeczka pisze...

Ach chyba 70? Za różem niespecjalnie przepadam, ale Twoje kolczyki chwyciły mnie za serce :) są takie... eteryczne :)
Buziaczki :D

GabArte pisze...

Super że są takie zabawy bo można znaleźć takie cudne blogi... Przyłączam się do zabawy:) Pozdrawiam:)

kregulaart pisze...

Dopisuję się. Numerki w którymś momencie się rozjechały.

BLOG - Dom na górce pisze...

Piękne kolczyki, ustawiam się w kolejce! Trzymam kciuki!!:)
Banerek u mnie na blogu w wolnej chwili zapraszam na Candy:)
pozdrawiam
Kamila

Etoile pisze...

ustawiam się w kolejce po te cudowne kolczyki

izachica111 pisze...

Ja też chciałabym mieć takie śliczne kolczyki.

Salopka pisze...

Kolczyki są zachwycające nawet w kolorze różu, a może szczególnie :) Przepiękne!!
na mnie przypadł numerek 76.

Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga
salopka.blogspot.com

LazyKiwi pisze...

Chętnie się zgłaszam po prezencik i dodaję banerek do zakładki "Rozdania". Chciałam policzyć komentarze, żeby wpisać sobie odpowiedni numerek u już na samym początku przy liczeniu np. ja miałam numer 16, a ktoś pisała 11. Jednak zauważyłam powtarzające się komentarze i zrezygnowałam. Także za koleżanką wyżej dopisuję sobie numerek 77 ^^

Alojka pisze...

gratuluję i zgłaszam się do zabawy

Bożena pisze...

79 chyba.....no śliczne prezenty Mikołajowe i chętnie staje w kolejce..może Mikołaj do mnie zapuka??

Białe Grochy pisze...

80 w takim razie :)
Uwielbiam sutasz, a te Twoje różowe cukiereczki wyjątkowo słodkie - zapisuję się zatem :)

Unknown pisze...

81. Różowe śliczności. Liczę na szczęście w losowaniu 6.12 :) pozdrawiam

Portiferole pisze...

82. Zgłaszam się do udziału w konkursie :) i zapraszam do siebie na rozdanie :)

Pozdrawiam

Kasia ;) pisze...

83. dołączam do ogonka :)

decoprojekt pisze...

84. Jezusie, ile chętnych... to i ja postoję :) I zapraszam na cukierki do mnie.

Anna Magdalena pisze...

85? Staję w kolejeczce!

Dżej nej pisze...

86. cudne rzeczy tworzysz... staję więc w kolejce po takie cudowności :)

Nitkowy Świat pisze...

87. słodkie te kolczyki więc sie ustawiam ;-))

Prokrastynacja pisze...

88. I ja się ustawiam w kolejce, piękne te kolczyki :). Banerek na blogu wir-zmyslow.blogspot.com
Zapraszam też do mnie na rozdanie ;)

Unknown pisze...

http://pismavoblaka.blogspot.com/
i like!

Ilonusek pisze...

89. banerek jest z niecierpliwością czekam na losowanie :)

j. pisze...

Już kilka dni temu trafiłam na Twój blog i byłam pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy!wszystko tu u Ciebie niezwykle dopracowanie, pomysłowe, soczyste:) ustawiam się w kolejce z przyjemnością:) i zapraszam byś zajrzała do mnie:)

Agnesss in Africa pisze...

Piękne kolczyki, czekam z niecierpliwością losowania:)

Agnesss in Africa pisze...

a i numerek, mój będzie 91!

Beacia - 24 pisze...

92 nr - Również i ja chętnie się zapiszę. Cudne prace jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem.
Pozdrawiam bardzo serdecznie.

Anonimowy pisze...

93 Cudne! Cudne! Cudne!

Fabryka Szytych Życzeń pisze...

Prześliczne!! I te kolory ;)
Nic tylko czekać na losowanie :)

spod igły pisze...

Piękne są Twoje kolczyki, a te różowe zachwycają kolorem.
Zapisuję się, nie wiem jaki numerek wpisać :( 95 wg numeracji, czy 97 wg ilości komentarzy?

pozdrawiam serdecznie

marysJa pisze...

witam :) zapisuję się bo przepiękne są te twoje sutasze :) podziwiam każdego kto potrafi tworzyc w tej technice :)

magdowo pisze...

Straszny bałagan z tymi numerkami, więc pozwolisz, że nie wpiszę, bo i tak nie wiem który mam.
Candy cudne, więc z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
Pozdrawiam serdecznie. Magda
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

Unknown pisze...

99-chyba. I ja stanę w kolejce.
A korzystając z okazji zapraszam na swoje rozdanie, o tutaj: http://roznosci-vivien.blogspot.com/2012/11/swiateczne-sodkosci.html
Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

Staję w kolejce po takie cudo!!! Nigdy nie miałam nawet w ręce niczego zrobionego ta metoda, dlatego takie cudne kolczyki były by dla mnie wielkim wyróżnieniem. Samą ich twórczynie podziwiam za piękny dobór kolorów i to że są takie żywe. Banerek już u mnie dodany. Pozdrawiam.

Kasia Gawęda-Białostocka pisze...

Boskie! Zapisuję się - jestem tu: http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

Karkakg pisze...

Gratuluję miejsca w wyzwaniu ;)
a na candy oczywiście muszę się zgłosić bo na sutaszowe kolczyki już tyle czasu poluję i nie mogę się zdecydować na żadne :)

Unknown pisze...

Ja chcę,ja!! :)

wieczka pisze...

są prześliczne, są słodkie, są urocze są jeszcze nie moje niestery ale moze sie poszczęści

bardzo bym chciała je miec
pozdrawiam

Pasje Justychy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Pasje Justychy pisze...

Witam, na początek gratulacje 3-go miejsca:)

przepiękne kolczyki i nie mogę przejść obojętnie obok takich słodkości:D

numerki troszkę pomieszane ale według ostatniego zapisanego mam 105,
banerek już istnieje: http://pasjejustychy.blogspot.com/
pozdrawiam.

M. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
M. pisze...

Przepiękne, naprawdę cudne. Chętnie przygarnę :D
A banerek jest na http://moje-niezapominajki.blogspot.com/
Numerek chyba 106 :)

Anonimowy pisze...

107
jeśli mogę to się zapisuję niestety jako anonim bo bloga nie prowadze.
pozdrawiam ela p.
ignise@wp.pl

Chuda pisze...

108. Albo coś w tych okolicach. ;)
Oczywiście, ze zapisuję się po takie cuda.
mytopea.blogspot.com