poniedziałek, 29 października 2012

Szmaragdowo :)

Witam :) Na wstępie chcę BARDZO podziękować wszystkim, którzy mnie odwiedzają, za wsparcie i ogromne ilości ciepłych słów! Jest mi strasznie miło, że dostaję od WAS takiego "Megapozytywniemotywującego" KOPA :) DZĘKI !!!!
Dziś początek planowanej serii z podkową :) Oczywiście na szczęście :D. Zaczynam szmaragdowo, zobaczymy jak skończę :):):)



                                 
 Mam jeszcze jedną zaległość do pokazania :) DUŻYY wisior z DUŻYMM Agatem :) powstał na zamówienie,a opinia nowej właścicielki już wkrótce :)


To chyba tyle na dziś :) Jeszcze raz Dzięki!!! :)


26 komentarzy:

mebelina pisze...

ale cuda! jestem zachwycona!

KasiaN pisze...

Jak wspaniale wygląda zestawienie tych oryginalnych kolczyków z pawimi piórami!

Modrak pisze...

Piękny DUŻY wisior!
Mam kilka takich sporych kamieni, bo kamienie mnie zachwycają.
Nie zawsze niestety umiem je ładnie wykorzystać.

A może bym się do Ciebie uśmiechnęła w sprawie tych moich kamieni, co?

Silver Aguti pisze...

prześliczne te kolczyki! kolory bardzo w moim guście. ukradłabym ;)

Dasanda pisze...

Śliczne są te kolczyki... kolory jak najbardziej na tak :) Po prostu są cudowne. Wisior również ślicznie ozdobiony sutaszem.

ystin pisze...

piękne te kolczyki- masz niesamowitą wyobraźnie- podziwiam...
a co do abażuru- ależ się namęczyłam... dwa miesiące- normalnie zmuszałam się do zrobienia chociaż jednego rządka... dramat , mówię Ci! ciesze się, ze już skończony i jako tako to wygląda!

foggia pisze...

Moją opinię juz znasz;-))) Uwielbiam twoje prace;-)) Ja wpadłam na porównanie do pawich piór gdy zobaczyłam na imprezie kobietę z takim motywem na sukience!!! To było to co mnie tak męczyło w głowie!

bluefairy pisze...

Coś pięknego, zarówno kolczyki jak i wisior są zniewalające swoją urodą!

mkbizu pisze...

Piękne sutasze :) Pozdrawiam.

Anna pisze...

Przepiękne kolczyki. Uwielbiam te zestawienie kolorystyczne. Jak z bajki.

kgosia pisze...

Cudowne kolczyki

moniśka pisze...

Kolczyki cudowne i wisior przepiękny:) Pozdrawiam

Ewa pisze...

Piękne prace, a wisior na pewno się będzie podobał bo jest śliczny.

Kasiula pisze...

Wow! Szmaragdowe kolczyki są boskie!

zamornik pisze...

te niebieskości są przepiękne, ale wisiorek.... bajeczka!

Wiola J. Sutasz (soutache) pisze...

ale piękne wyszły istne klejnoty księżniczki :) zachwycam się.

moniFaktura pisze...

JAk pięknie dobrane koraliki! Cudowne te kolczyki, tak precyzyjnie dopracowane...

Corale - @rt pisze...

Piękne!!!!!! Coraz bardziej mnie zaskakujesz, normalnie i po polsku "kopara opada" Pozdrawiam i zapraszam na wymiankę do mnie: http://corale-art.blogspot.com/2012/10/wymianka-swiateczna-u-corale-rt.html

Natalia pisze...

Kolczyki są przepiękne, te kolory... Miodzio:)

April pisze...

Pozazdrościłam Ci tych pawich kolczyków. niezłe są;) Sama chodzę od dłuższego czasu koło tego motywu, ale na razie nic ciekawego nie wymyśliłam;(

Pysiakowe Hobby pisze...

te kolczyki z podkowa sa boskie:) idealne poprostu:)

CzaryMaryDori pisze...

Piękny wisior A kolczyki po prostu wymiatają :) Masz niesamowity talent

Mkr pisze...

Muszę to jeszcze raz podkreślić - niesamowite.

Białe Grochy pisze...

Bardzo ciekawa forma tego wielgacha :)

MrÓ pisze...

Piękności, kolory cudnie dobrane i wszystko pięknie wykonane, aż miło popatrzeć :)

Marakyo pisze...

Przecudne rzeczy!!
Pozazdrościć talentu.

Pozdrawiam!