niedziela, 14 października 2012

Wieczorową porą :)

Dziś zestaw wyjściowy :) posiadający piękną właścicielkę, którą ma zaszczyt (ten oto komplet) zdobić :) Premiera już była (podobno udana) :)






Tymczasem na moim magicznym stoliku góra jesiennych sznurków, kamyków, koralików.. pomarańcze, brązy, bordo, czerwienie.. a ja?? hmm.. chyba zrobię coś niebieskiego :D

Zapomniałam dodać, że ten "róż" to piękny łososiowy i mój debiut w tym kolorze :) (chyba) :):):)

Nie wiem czy tak to się robi, ale zgłaszam tą pracę do Kreatywnego kufra, tematyka wyzwania - Art Nouveau  :)

34 komentarze:

ka.ma.mi pisze...

O kurczę! Nie cierpię różowego, ale ten komplet bardzo mi się podoba!

Marika Zakrzewska pisze...

dziękuję bardzo :) ten kolor to łososiowy róż, w dobrym świetle powala :D

zamornik pisze...

o ranyyyy!ależ to pięknie wygląda w całości- gratuluję

bluefairy pisze...

Cudo, nie sądziłam, że połączenie sutaszu i peyote da tak oszałamiający efekt!

Anna pisze...

Przepiękny. Kusi swą delikatnością, lekkością,jest jak marzenie senne. Jak na razie jesteś dla mnie nr 1 w kreatywnym kufrze. Najlepiej zrozumiałaś temat. Gratuluję i trzymam kciuki.

Agnieszka Czerkas pisze...

Piękny! Prześliczne połączenie kolorów :-)

Unknown pisze...

Piękny ten komplecik :-)

ystin pisze...

Super! szary z różem to idealne połaczenie!
a na tej bransoletce wyglada przepięknie!

Magda pisze...

wygląda niesamowicie:)

M.Argherita pisze...

Powodzenia w wyzwaniu a bransoletka jest nieziemsko piękna!!!!

Maremi's Small Art pisze...

wspanialy komplet !!!!!

Natalia pisze...

Piękny komplet:)

dudqa pisze...

ależ piękny komplecik

Unknown pisze...

Ja też nie jestem fanką różowego, ale w połączeniu z szarym. i takim wykonaniu wygląda ślicznie.

Unknown pisze...

Ja też nie jestem fanką różowego, ale w połączeniu z szarym. i takim wykonaniu wygląda ślicznie.

Rododendron7 pisze...

Śliczny komplecik ;)) A przy zglaszaniu sie do wyzwania w KK nie zapominal o umieszczeniu odnosnika do wyzwania na bocznym pasku :)

Corale - @rt pisze...

Piękny komplet :) juz nie mogę się doczekać co wymyslisz z tych niebieskich koralików, choć na jesień faktycznie przydałaby się jesienna kolorystyka :) Czekam cierpliwie na obydwie barwy :)

Saadia pisze...

Ojej jak ładnie! Uroczy komplet!

Alojka pisze...

nieziemsko wugląda!

taia pisze...

Piękne! Podziwiam, bo wykonanie tego kompleciku kosztowało Cię pewnie wiele pracy i cierpliwości!
PS: jakiej rasy jest Twój piesek? Bo mam bardzo podobnego - w maju przygarnęłam ze schroniska...
Pozdrawiam cieplutko!

madzialena pisze...

Gratuluję wyróżnienia w wyzwaniu KK!! nagroda zasłużona w 100%:)

mebelina pisze...

gratuluję wyróżnienia!! komplecik jest przecudny - ja osobiście bym go jeszcze wyżej usadowiła w wygranych:)

MrÓ pisze...

Moim skromnym zdaniem praca zasłużyła na wygraną :) Ale i tak serdecznie gratuluje !

Rododendron7 pisze...

Gratuluje, chociaz obstawialam wygrana prawde mowiac ;) Nastepnym razem!

Renik pisze...

Czaaadowa bransoletka!

ka.ma.mi pisze...

Zapraszam do mnie na bloga po odbiór nagrody: http://tworczynielad.blogspot.com/2012/10/so-sweet-blog-award.html

Kasiula pisze...

Bransoletka przyciąga wzrok :) Jest świetna!

Ewa pisze...

Będę się powtarzać - ale to cudne!

Blue-Anna pisze...

Zjawiskowe. Kocham takie połączenie kolorów:)

April pisze...

Gratuluję wyróżnienia! Że sutasz wyszedł świetnie to wiadomo, ale muszę przyznać, że najbardziej zaintrygowała mnie baza do bransoletki, aż musiałam się przyjrzeć, czy na pewno jest peyotem, bo wygląda bardzo fajnie;)

Extension beauty pisze...

Jestem pod wrażeniem!
Piękności :))

Unknown pisze...

Miałam okazję widzieć tę bransoletkę na stronie KK, od razu wpadła mi w oko - jest zachwycająca. Gratuluję tego wyróżnienia :)
Maila w sprawie wymianki już wysłałam, pozdrawiam cieplutko :)

CzaryMaryDori pisze...

Niesamowity komplet! Nie lubię różu, ale ten bym z chęcią założyła Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi http://czarymarydori.blogspot.com/

Białe Grochy pisze...

O matko cudny komplet!
Trzeci post oglądam u Ciebie i trzeci raz mi szczęka opada - chyba nie dam rady więcej ;)